donderdag 6 februari 2014

Kapotte e-mail: een verontschuldiging!


De mensen die me de voorbije maanden hadden gemaild op absoluutcosmetica(at)gmail.com hadden het misschien al gemerkt: ik antwoordde niet.

Ik heb namelijk zopas gemerkt dat mijn e-mails niet werden doorgestuurd naar mijn hoofdaccount (ondanks dat ik dit wel zo had ingesteld, en ik mijn eigen mails wel ontving - daardoor dacht ik dat alles perfect werkte). *facepalm*


Nu is alles weer in orde en heb ik iedereen geantwoord.


Hopelijk voelen niet te veel mensen zich persoonlijk genegeerd, ik antwoord namelijk altijd snel op mails en voel me nu dus een beetje een arrogante trien :) Blame technology!

Nu ben ik dus back in business!
Binnenkort laat ik hier ook een nieuw, speels zeepje zien. Iets totaal nieuw voor Absoluut!

x Jana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten