dinsdag 14 augustus 2012

Body Butter

Naast een vaste bodylotion, heb ik nu ook een gewone, semi-vloeibare body butter gemaakt.


Ingrediënten zijn sheabutter, kokos- en amandelolie. Ik voegde hier ook wat kamille-olie aan toe voor de geur, maar het kan evengoed reukloos gemaakt worden. De natuurlijke frisse geur van de sheabutter blijf je dan wel ruiken, maar dat is eerder een pluspunt :) De butter is lekker romig en enorm hydraterend. Ik wil niks anders meer!

Voorlopig is deze pot van 200 ml de enige die ik maakte, aangezien mijn sheabutter zo goed als op was.
Ik zal hem ook enkel op bestelling maken, omdat de productiekost redelijk hoog is en een pot van 200 ml aan 10 euro verkocht zal worden. MAAR! Hij is ontzéttend zuinig in gebruik dus je kan er eeuwen mee voort. Voor mijn hele lichaam in te smeren, heb ik maar een paar hazelnootjes aan body butter nodig. Een gigantische aanrader dus.

Bestellinkjes kunnen gemaakt worden via dit emailadres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten